هر وقت ما دوره زمانی “اخبار” را گوش می دهیم ، تجربه ای از فوریت به ذهن ما می رسد. ناگهان توجه بیشتری را شروع می کنیم. این برای ذهن انسان چیز غیر معمول نیست. ذهن ما به مسائل یا موارد غیر معمول در سرعت سریعتر از موارد روزمره پاسخ می دهد. رسانه قابل مشاهده و چاپی  خبر ارزهای دیجیتال تلاش برای ایجاد خوب از این عبارات به ویژه برای به دام انداختن چشم بازدید کنندگان.

یکی از مهمترین اطلاعات چنین اطلاعاتی کانال های تلویزیونی است. کانال های تلویزیونی اصلی ترین رسانه قابل مشاهده برای اعلام چنین اطلاعاتی هر از گاهی است. بیشتر ، این خاطرات اطلاعاتی در یک پیمایش به نظر می رسد در حالی که اطلاعات همیشه از راه دور نیستند. در طول ساعت اطلاعات ، در طول پیمایش ، از راه دور اطلاعات به عنوان اطلاعات شکستن به زمان اضافی و گزارش دقیق استفاده می شود. اما ، چند کانال تلویزیونی اهمیت یک داستان را اغراق می کنند و خاطرات حیاتی کمتری را پوشش می دهند زیرا اطلاعات شکستن. در مواردی که ممکن است چیزی منحصر به فرد برای پخش نباشد ، چند کانال تلویزیونی مناسبت ها یا خاطرات کلی را به عنوان شکستن اطلاعات به سادگی برای به دست آوردن چشم بازدید کنندگان تبلیغ می کند. این رویکرد ممکن است به دنبال آنها باشد ، اما در نهایت تقریباً مثبت است که آنها می خواهند بیننده را از دست دهند. این امر با کمک به استفاده از محافظت از موارد حیاتی کمتر که به عنوان اطلاعات شکستن طبقه بندی می شوند ، با بازدید کنندگان خود نادرست هستند.

همچنین تعدادی از وب سایت ها بصورت آنلاین وجود دارند که چنین اطلاعاتی را ارائه می دهند. اما ، آیا می توانید به صحت خاطرات اطلاعاتی که با کمک استفاده از آن سایت ها ارائه می شود ، اعتقاد داشته باشید؟ مطمئناً ، شما نمی توانید همه آنها را باور کنید. فقط وب سایت های معتبر خاطرات واقعی و آموزنده ای را ارائه می دهند. بنابراین ، شما می خواهید صفات یک صفحه اطلاعات معتبر WebWeb را با هدف دریافت اطلاعات آموزنده تحقق بخشید. همچنین وب سایت هایی وجود دارند که می توانند خاطرات واقعی و آموزنده ای را ارائه دهند ، اما به درستی در عبارات انتخاب داستان مناسب برای COWL نیستند زیرا اطلاعات شکستن. این وب سایت ها تقریباً هیچ داستان را فراموش نمی کنند زیرا اطلاعات شکستن و به همین دلیل ترافیک را گیج می کند. در یک مقطع ، به نظر می رسد یک کار ترسناک برای سایت اینترنتی است که چشم را به خاطرات اطلاعات حیاتی نزدیک تر کند. این اتفاق می افتد در حالی که ترافیک فرض می کند که آنها تقلب می شوند و اطلاعات مشهور را به روشی اغراق آمیز ارائه می دهند. به این ترتیب ، وب سایت ها ترافیک را از دست می دهند.

بنابراین ، هر کانال تلویزیونی و وب سایت ها می خواهند در عبارات پخش اطلاعات عملی باشند. آنها اکنون دیگر نیازی به سوءاستفاده از خاطرات اطلاعاتی ندارند و ترافیک را اشتباه می گیرند. علیرغم ، این مجوزهای اطلاعاتی باید بر انتقال اطلاعات آموزنده و دوره زمانی مؤثر در خاطرات اساسی به عنوان “اخبار شکستن” تمرکز کنند. اگر رسانه ها به صورت حرفه ای عمل کنند ، ممکن است قصد بسته شدن سوابق به انسانهای انبوه حاصل شود.